علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

تجزیه و تحلیل سوالات امتحانی روش تحقیق

نماینده محترم گروه مدیریت شهری (آقای مهندس میثم کهکی) زحمت کشیده اند و موضوعات امتحانی درس روش تحقیق را تجزیه و تحلیل نموده و بخشی از آن را به تأیید خانم دکتر زمانی رسانده اند. فایل های مربوطه را می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید. (صفحه اول تا چهارم مربوط به موضوع بررسی رابطه جابجایی زودهنگام مدیران با بهره وری سازمان است و صفحه پنجم و ششم مربوط به موضوع تأثیر سبک مدیریت تحولی .... می باشد)



صفحه دوم

صفحه سوم

صفحه چهارم

صفحه پنجم

صفحه ششم

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا محمدی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:48

با عرض سلا م و خسته نباشید
برای من این سوال مطرح شده که آیا میشود با متغیرهای تعدیل سوال و فرضیه طراحی کرد یا خیر؟

مرتضی نوشاد جمعه 20 دی 1392 ساعت 15:42

بنده به تعریف متغیرهای کنترل و تعدیل کننده ایراد گرفته بودم. باید عرض کنم که ایرادی وارد نیست لیکن باید متغیرهای کنترل و تعدیل کننده دیگری به مطالب جناب آقای کهکی افزوده شود.
متغیرهای کنترل که می توانند بر بهره وری تأثیر بگذارند و اثر آنها باید خنثی شوند شامل این موارد است که باید به موارد قبلی اضافه شود:
1- فرهنگ سازمان 2- فضای سازمان 3- حقوق و دستمزد 4- سطح آموزش کارکنان 4- تکنولوژی مورد استفاده در سازمان 5- نظام تشویق و پاداش سازمان 6- سبک مدیریت در سازمان
همچنین متغیره تعدیل کننده دیگری که می تواند افزوده شود نوع شرکت اعم از دولتی یا خصوصی است. مثلا می توان گفت جابجایی زودهنگام مدیران در شرکتهای خصوصی بیش از شرکت های دولتی با بهره وری ارتباط دارد.
یا حق

صالح پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 02:53

با سلام
به نظر من تعاریف متغیرها توسط مهندس کهکی به درستی بیان شده.

به طور خلاصه متغیر تعدیل کننده متغیری است که توانایی اثرگزاری روی متغیر وابسته را دارد اما از قدرت کمتری به نسبت متغیر مستقل برخوردار است.

متغیر مزاحم متغیری است که بر خلاف میل محقق بر متغیر وابسته اثر گزار است. با شناسایی این متغیر محقق می تواند اثر آن را شناسایی و با کنترل آن را به متغیر کنترل تبدیل کند.

امیدوارم مطالب رو به درستی بیان کرده باشم.

سلام
روی متغیر تعدیل کننده و کنترل مربوط به موضوع اول بیشتر فکر کنید.

مرضیه مریدی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:41 http://modireshahr.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید و دست مریزاد
اول خدمت آقای مهندس کهکی بابت تلاش های بی وقفه و البته ثمر بخش و اطلاع رسانی به موقعشان ، دوم خدمت آقای مهندس نوشاد بابت وبلاگ بروز و پی گیری هایی که داشته اند .
و سوم از همه دوستان گروه های مدیریت شهری، تکنولوژی و mba که با همکاری هم این مهم را به اتمام رساندند .
موفق و پیروز باشید

سلام
من هم از آقای کهکی بابت زحماتشون تشکر می کنم. ایشان مباحث روش تحقیق را خوب تحلیل کرده اند. خوشحالم که مطالب این وبلاگ برای شما مفید بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد