علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

بازاریابی حسی از نوع آلمانی

 یکی از تکنیک های بازاریابی حسی تکنیک دروغ بزرگ است که با طنز، شرم و یا ترس همراه است و از این طریق یک حس به یادماندنی به مشتری انتقال پیدا می کند. با این توضیحات مقدماتی پیشنهاد می کنم این ویدئو را از دست ندید.


 


نظرات 5 + ارسال نظر

با سلام و تشکر از زحمات ارزنده شما دوست و همکار عزیز، سلام ما را به جناب دکتر وظیفه دوست برسانید

سلام. این جمعی از همکاران اسم ندارند؟

سید خلیل حسینی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 09:03

با سلام
از مطالب خوب و کاربردی که برای دانلود گذاشتید تشکر میکنم
من از تمرین های spss استفاده کردم .ممنون

الحمدلله که مطالب مفید بوده

محمدصادق بیگی شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 22:53 http://www.kordiannews.com

سلام و درود خدا بر شما دوست عزیز و بزرگوار

سلام. ممنون از لطف شما

عطا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 16:07

به نام حدا
سلام علیکم
و تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

روی جلد کار دکتر ایران نژاد چگونه بایستی باشد؟
اگه خبر بدهید تشکر میکنم

مگر باید طور خاصی باشد؟!!

عطا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 23:16

جالب بود
یه خورده دیگه پیش میرفتند طرف سکته میکرد
فقط این روش تو ایران جواب نمیده
یه دفعه دیدی با چوب دنبالت کردند

کسی نیست بخواد دنبالش کنه. فقط مجبوره در بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد